1966 р. | Закінчив романо-германське відділення Московського державного університету ім. М.В. Ломоносова |
1973 р. | Кандидатська дисертація присвяченна драматургії Ріхарда Ваґнера |
2003 р. | Докторська дисертація присвяченна «Фаусту» Й.В.Ґете |
З 1982 р. | Доцент, завідувач кафедри Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова |
З 1994 р. | Доцент, професор (2004) Національного університету «Києво-Могилянська академія» |
1. Німецька філософія ХХ ст. у наближенні до методики літератури.// Вікно в світ: Німецька література.– Київ, 1999.– №3.
2. Чому школа і ВНЗ надають недостатньо уваги мистецтву літературного переказу: Роздуми і пропозиції. // Всесвітня література в середн. навч. закл. України. – 2002, № 12.
3. Герменевтичний діалог як дидактичний фундамент шкільного викладання літератури. // Всесвітня література в середн. навч. закл. України. – 2003. – № 12.
4. Науковий та «шкільний» аналізи художнього тексту. // Всесвітня література в середн. навч. закл. України.– 2004.– № 6.
5. Естетичний аналіз літературного твору: до історії питання. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007, № 2.
6. Література – школа – читач: Нові виклики. //Всесвітня література…— 2008.— №7–8.— С. 110–113; Українська мова й література в середн. школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах.— 2008.— № 9.
7. Великий світ маленького дитинства.// «Всесвіт», 2008, №5-6.— С. 166-171. (Співавтор: Назарій Назаров)
8. Духовні цінності в минулому і в сучасності: Методико-літературознавчі нотатки. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2009, № 9.
9. Мотивація читання як методична проблема. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2010, № 2;// Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях і колегіумах.— 2010 — № 6.
10. Літературна освіта і соціум: час перезавантаження. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2010, № 4.
11. Сучасний український учень як суб’єкт літературної освіти. // Література. Діти. Час.: Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва.— Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2010.
12. Дитяча література і соціалізація майбутньої особистості. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.— 2011, № 11-12.
13. Теоретичні роздуми про історію дитячої літератури.// Слово і час: Науково-теоретичний журнал.— 2013, № 1.
14. Теоретичні зауваги до ціннісного вивчення літератури в школі. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2013, № 5.
15. Урок літератури : роздуми літературознавця про шкільну методику : [зб. ст.]. – Київ : Грамота, 2013. – 207 с.