Науковий вісник «Література. Діти. Час.» Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва

Випуск 6, 2016р.

ПЕРЕДМОВА
СТАТТІ
  • Баран У. С.ДИТЯЧА ТА ПІДЛІТКОВА ЛІТЕРАТУРА: ПРОЦЕСИ ІДЕОЛОГІЧНОЇ ТА ЕСТЕТИЧНОЇ КАНОНІЗАЦІЇ-ДЕКАНОНІЗАЦІЇ
  • Баранюк І. Г.КОСТЯНТИН УШИНСЬКИЙ ТА ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ПЕДАГОГІЧНИЙ ВПЛИВ КАЗКИ
  • Бойцун І. Є.ЕКЗИСТЕНЦІЙНИЙ МОДУС ОПОВІДІ ДИТИНИ- НАРАТОРА У СПОГАДАХ «СКАЖИ ПРО ЩАСЛИВЕ ЖИТТЯ» АНАСТАСІЇ ЛИСИВЕЦЬ
  • Варданян М. В.НАЦІОНАЛЬНІ КОНЦЕПТИ «СВОГО» В ІСТОРИКО-ПРИГОДНИЦЬКИХ ЖАНРАХ ДЛЯ ЮНАЦТВА УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ
  • Гайдук С. Є.ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ПРЕДСТАВНИКІВ ДИКОЇ ФАУНИ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА МАТЕРІАЛІ «КНИГИ ДЖУНГЛІВ» Р. КІПЛІНГА)
  • Дибовська О. В.ХРОНОТОП СТРАХУ В УКРАЇНСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗКАХ (НА МАТЕРІАЛІ КАЗКИ «ЗОЛОТИЙ СТІЛ» ВАЛЕРІЯ ШЕВЧУКА)
  • Емельяненко Е. В., Маркотенко Т. С.ИЗУЧЕНИЕ СКАЗКИ М. МЕЙСТЕРА «ПОЛЕЗНОЕ СВИДАНИЕ» В 4 КЛАССЕ
  • Ємець А. А., Живцова А. І.ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ НАД АВТОБІОГРАФІЧНИМИ ТВОРАМИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
  • Єременко О. Р.ДИВОСВІТ ДИТИНИ В ПОВІСТІ-КАЗЦІ «МІЙ ДІДУСЬ БУВ ЧЕРЕШНЕЮ» АНДЖЕЛИ НАНЕТТІ
  • Заміна Алієва Карим КизиАЗЕЙБАРДЖАНСЬКА ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА
  • Качак Т. Б., Баран У. С.ДІТИ І ВІЙНА: ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТЕМИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
  • Кизилова В. В.ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА В КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
  • Кохан Р. А.КОЛИ «РОЗІРВЕТЬСЯ СРІБНА ВЕРВЕЧКА З ГЛАДЕНЬКИМИ ПЕРЛАМИ…»: СИМВОЛ ВІЧНОСТІ У ПОВІСТІ ЮСТЕЙНА ҐОРДЕРА «У ДЗЕРКАЛІ, У ЗАГАДЦІ»
  • Мацевко-Бекерська Л. В.СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА ЯК ПРОСТІР (НЕ)(ПРО)(ДО)ЧИТАННЯ В МЕТОДИЧНОМУ ДИСКУРСІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
  • Мельник Л. В.ФРАЗЕОЛОГІЧНЕ БАГАТСТВО ЗБІРКИ ГРИГОРА ТЮТЮННИКА «СТЕПОВА КАЗКА»
  • Мордовцева Н. В., Починкова М. М.ТВОРЧЕ ОПРАЦЮВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
  • Негодяєва С. А.ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОЕТИКИ КОЗАЦЬКОГО ЕПОСУ В РЕЦЕПЦІЇ ВАЛЕРІЯ ТА НАТАЛІ ЛАПІКУРІВ У ПОВІСТІ-ФЕНТЕЗІ «ЧАРІВНА БРАМА»
  • Панько О. І.ХУДОЖНЄ РОЗКРИТТЯ ОБРАЗУ ДИТИНИ (на матеріалі повісті Р. Дала «ВДВ»)
  • Правова Н. В.ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У ШКОЛАХ З РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ
  • Пушко В. Ф.ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: ГЕНЕЗА, РОЗВИТОК, МОДИФІКАЦІЇ
  • Рудь С. М.ЛИТЕРАТУРНО-МЕТОДИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ХУДОЖЕСТВЕННОГО ТЕКСТА ДЛЯ ДЕТЕЙ КАК СРЕДСТВО ОБУЧЕНИЯ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ
  • Сергєєва К. О.АВТОРСЬКІ КАЗКИ ЗА ФОЛЬКЛОРНИМИ МОТИВАМИ В СУЧАСНІЙ ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ
  • Сердюкова Л. І.ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКИХ КАЗОК І ЛЕГЕНД ЯК НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПРИ ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
  • Слижук О. А.ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ
  • Цалапова О. М.ГІМН УКРАЇНСЬКОМУ КОЗАЦТВУ В ПРИГОДНИЦЬКІЙ ПОВІСТІ ВАЛ. ЗЛОТОПОЛЬЦЯ ТА І. ФЕДІВА «ЖИТТЯ І ДИВОВИЖНІ ПРИГОДИ КОЗАКА МИКОЛИ Н БЕЗЛЮДНОМУ ОСТРОВІ»
ЗАМІСТЬ ПІСЛЯМОВИ

Випуск 5, 2016р.

ПЕРЕДМОВА
СТАТТІ
  • Баран Уляна«НЕСКІНЧЕННА ІСТОРІЯ» ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА В УКРАЇНІ
  • Варданян МаринаСАКРАЛЬНА КОНЦЕПТОСФЕРА В ЛІТЕРАТУРІ ДЛЯ ДІТЕЙ І ЮНАЦТВА УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ
  • Деркачова ОльгаТІЛЕСНЕ І ДУХОВНЕ У ВІРТУАЛЬТНОМУ ПРОСТОРІ У КАЗЦІ ЯНУША ЛЕОНА ВИШНЕВСЬКОГО «МАРЦЕЛІНКА, У ПОШУКАХ НАЙВАЖЛИВІШОГО»
  • Дибовська ОлесяВЕРБАЛІЗАЦІЯ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ (на матеріалі збірки казок В. Шевчука «Панна квітів»)
  • Канчура ЄвгеніяДІТИ ТА ВЛАДА: ПОГЛЯД ФЕНТЕЗІ КІНЦЯ ХХ СТОРІЧЧЯ
  • Качак ТетянаХУДОЖНІ ОСОБЛИВОСТІ ОБРАЗУ ДИТИНИ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ РЕАЛІСТИЧНІЙ ПРОЗІ ДЛЯ ДІТЕЙ
  • Кизилова ВіталінаДИТИНА І ПРИРОДА: ЖАНРОВІ МОЖЛИВОСТІ ДІАЛОГУ (на матеріалі теми змін пір року в українській літературі)
  • Куца Лариса«ДИВНА ДИТИНА», АБО «ЯКЕСЬ НЕ ТАКЕ, ЯК ЛЮДИ» (стереометричне прочитання оповідання І. Франка «Під оборогом»)
  • Кюммерлінг-Майбауер БетінаПРОЦЕС (ДЕ)КАНОНІЗАЦІЇ. Е. Т. А. ГОФМАН «ЛУСКУНЧИК ТА МИШАЧИЙ КОРОЛЬ», ІНТЕРФЕРЕНЦІЯ ДИТЯЧОЇ ТА ДОРОСЛОЇ ЛІТЕРАТУРИ
  • Лебедівна ЛарисаАРХЕТИПНИЙ СЮЖЕТ КОРОЛІВСТВА: НОСТАЛЬГІЯ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ ЗА РАЄМ
  • Ніколаєва МаріяЧИТАННЯ ФЕНТЕЗІ КОРИСНЕ ДЛЯ МОЗКУ УЧНІВ
  • Овдійчук ЛіліяШКІЛЬНІ ПОВІСТІ ВСЕВОЛОДА НЕСТАЙКА: ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ
  • Панько ОксанаАВТОРСЬКА ІНТЕНЦІЯ ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ У ТВОРАХ ДЛЯ ДІТЕЙ РОАЛЬДА ДАЛА
  • Салюк БогданаДО ПРОБЛЕМИ АНІМАЦІЙНОЇ ЕКРАНІЗАЦІЇ ТВОРІВ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ: PRO ET CONTRA
  • Слижук ОлесяУКРАЇНСЬКА ПІДЛІТКОВА ЛІТЕРАТУРА У ШКІЛЬНІЙ ПРОГРАМІ: ЗМІНА КАНОНУ
  • Ушневич СоломіяМЕНТАЛЬНА ДОМІНАНТА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ТВОРІВ КОРНЕЛЯ МАКУШИНСЬКОГО
  • Федорів Уляна«НОВА ЛЮДИНА»: КАНОНІЗАЦІЯ РАДЯНСЬКОГО ДИТИНСТВА
  • Хороб МартаПСИХОЛОГІЯ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКА В СУЧАСНІЙ ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ (на матеріалі повістей С. Гридіна «Не такий» та О. Лущевської «Інший дім»)
ЗАМІСТЬ ПІСЛЯМОВИ
  • РЕЦЕНЗІЯПронкевич О.В., доктор філол. наук, професор, директор Інституту філології Чорноморського державного університету імені Петра Могили
  • РЕЦЕНЗІЯІльницький М.М., професор, завідувач кафедри теорії літератури та порівняльного літературознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, член-кореспондент НАН України

Випуск 4, 2013р.

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
  • Бартіш СвітланаМІФОЛОГЕМА «ЗОЛОТОГО ВІКУ»У ПОЕЗІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ ТА КРІСТІАНА ОВЕРБЕКА)
  • Береза ІннаТВОРЧІСТЬ ЛЮДМИЛИ ЧИЖОВОЇ У КОНТЕКСТІ ЛІТЕРАТУРНОГО КРАЄЗНАВСТВА
  • Будугай ОльгаАКСІОЛОГІЧНО-ДІАЛОГІЧНЕ ПРОЧИТАННЯ ПОВІСТІ ДЛЯ ДІТЕЙ ОЛЕКСІЯ ОГУЛЬЧАНСЬКОГО «СКАРБ СОЛОНОГО ЛИМАНУ»
  • Варданян МаринаКОНЦЕПЦІЯ АДРЕСАТА ЗБІРКИ ОПОВІДАНЬ В. ВИННИЧЕНКА «НАМИСТО» У КОНТЕКСТІЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ І ЮНАЦТВА 20‑Х РР. ХХ СТ.
  • Вовк ОленаНАЦІОТВОРЧА РОЛЬ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
  • Гнідець Уляна«СУЧАСНА» ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА ЯК ІНТЕГРОВАНА СУБ-СИСТЕМА ЗАГАЛЬНО-НАЦІОНАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
  • Гоголь НаталіяСВІТ ПОЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ НАТАЛІ ЗАБІЛИ
  • Деркачова ОльгаСТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ ЧАРІВНОЇ КАЗКИ У «МАЛЕНЬКОМУ КУЛЬГАВОМУ ПРИНЦІ» Д. М. М’ЮЛОК
  • Кизилова ВіталінаСПЕЦИФІКА ХРОНОТОПУ ПРИГОДНИЦЬКО-ІСТОРИЧНОЇ ПОВІСТІ В. РУТКІВСЬКОГО «СТО-РОЖОВА ЗАСТАВА»
  • Ковпік СвітланаПСИХОЛОГІЧНИЙ КОМПЛЕКС ДИТИНИ «Я ЧУЖИЙ» В ОПОВІДАННІ Б.ГРІНЧЕНКА «КАТОРЖНА»
  • Котяш ІваннаАВТОБІОГРАФІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ СПИРИДОНА ЧЕРКАСЕНКА
  • Куца ЛарисаРАДІСТЬ БУТТЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЕМОЦІЙНИЙ ТОН ПОЕЗІЇ МИКОЛИ ВІНГРАНОВСЬКОГО ДЛЯ ДІТЕЙ
  • Куца Ольга АВТОРСЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ДИТИНСТВА ЯК КАЗКИ У «КАЗЦІ МОЙОГО ЖИТТЯ» БОГДАНА ЛЕПКОГО
  • Лівіцька Наталія ЛІРИЧНИЙ СУБ’ЄКТ «ПЕРСОНАЖНОЇ» ЛІРИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ МИКОЛИ ВІНГРАНОВСЬКОГО
  • Макарова Тетяна ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНОГО ПОЧУТТЯ У СВІДОМОСТІ ДЖУР-ХАРАКТЕРНИКІВ
  • Миронюк Валентина ЖАНРОВІ МОДИФІКАЦІЇ КАЗКИ У ТВОРЧОСТІ ПИСЬМЕННИКІВ «ПОКУТСЬКОЇ ТРІЙЦІ»
  • Назарець Віталій АДРЕСОВАНІСТЬ ЯК СТРУКТУРНИЙ ПРИНЦИП КОМУНІКАТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛИСКОВОЇ ПІСНІ
  • Ніколашина ТетянаФУНКЦІЙНІ ТА СЛОВОТВІРНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕДУПЛІКАТІВ У ТРИЛОГІЇ «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ» В. НЕСТАЙКА
  • Овдійчук ЛіліяМОРФОЛОГІЯ СТИЛЮ ГАЛИНИ МАЛИК (НА ПРИКЛАДІ ФАНТАСТИЧНИХ ПОВІСТЕЙ «ЗЛОЧИНЦІ З ПАРАЛЕЛЬНОГО СВІТУ», «ЗЛОЧИНЦІ З ПАРАЛЕЛЬНОГО СВІТУ‑2» ТА ПОВІСТІ-СЮР «АБРА&КАДАБРА»)
  • Сабат Галина ІВАН ФРАНКО І ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА: ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РЕЦЕПЦІЇ КАЗОК ПРО ТВАРИН
  • Салюк Богдана БЕШКЕТНИЦТВО-ЯК-БУНТ І ПРОБЛЕМА «ШИБЕНИК VS ЦИВІЛІЗАЦІЯ» У ЛІТЕРАТУРІ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПРО ДІТЕЙ
  • Семенко СвітланаОЛЕНА ПЧІЛКА ЯК ОДИН ІЗ ТВОРЦІВ ДИТЯЧОЇ ПУБЛІЦИСТИКИ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
  • Січкар Оксана ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ РІЗНОВИДИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПРО ДІТЕЙ
  • Січкар Оксана, Гончаренко Інна БЕСТІАРНІ ОБРАЗИ І МОТИВИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПРО ДІТЕЙ
  • Сосницька Марія МОТИВ МІЖПЛАНЕТНОЇ ПОДОРОЖІ В ДИТЯЧІЙ НАУКОВІЙ ФАНТАСТИЦІ (ЗА ТВОРАМИ КІРА БУЛИЧОВА ТА РОБЕРТА ХАЙНЛАЙНА)
  • Старовойт Людмила САМОБУТНІСТЬ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ ПОЕЗІЇ АНАТОЛІЯ КАЧАНА
  • Ткачук ГалинаМІФОЛОГІЗАЦІЯ ОБРАЗУ МІСТА У ПОВІСТІ ВІКТОРА БЛИЗНЕЦЯ «ЖЕНЯ І СИНЬКО»
  • Хороб МартаХУДОЖНІ МАРКЕРИ ДИТИНСТВА В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ (НА МАТЕРІАЛІ «МИКОЛЧИНИХ ІСТОРІЙ» МАРИНИ ПАВЛЕНКО)
  • Хороб СоломіяМІФОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС РОМАНУ МАРИНИ ТА СЕРГІЯ ДЯЧЕНКІВ «РИТУАЛ»
  • Цалапова ОксанаОСМИСЛЕННЯ РОЛІ ПРОВІНЦІЇ В РІЗДВЯНОМУ ДЕТЕКТИВІ ОКСАНИ ЛУЩЕВСЬКОЇ «ДИВНІ ХИМЕРИКИ, АБО ТАЄМНИЦЯ СТАРОВИННОЇ СКРИНІ»
  • Шарова ТетянаФЕНОМЕН ДИТИНСТВА У ТВОРАХ КОСТЯ ГОРДІЄНКА
  • Чередник ЛюдмилаСВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРЧОСТІ ІРЕН РОЗДОБУДЬКО
  • Шовкопляс Галина ФЕНОМЕН «ДЕТСКИХ КНИГ ДЛЯ ВЗРОСЛЫХ» И СИНДРОМ ПИТЕРА ПЭНА
ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА
  • Бабійчук Тамара РОМАН «НОСТРОМО» ДЖОЗЕФА КОНРАДА, АБО КНИГА ДЛЯ СУЧАСНОГО ЮНАЦТВА
  • Васюта Світлана ДУХОВНІ ПРИНЦИПИ СПРИЙНЯТТЯ ТВОРУ – ОДНА ІЗ ПАРАДИГМ НООСФЕРНОЇ ОСВІТИ
  • Іванова ЛідіяВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЙОГО ТВОРІВ У КОНТЕКСТІ УРОКУ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
  • Качак ТетянаЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ПРОМОЦІЯ ДИТЯЧОЇ КНИГИ І ЧИТАННЯ
  • Лещенко ГаннаДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ
  • Логвіненко НаталіяВИВЧЕННЯ ТВОРІВ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ФЕНТЕЗІ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ
  • Слижук ОлесяРОЗВИТОК ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СВІТОВОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ
  • Токмань ГаннаФОРМУВАННЯ АКТИВНОГО ЧИТАЧА УКРАЇНСЬКОЇ ХУДОЖНЬОЇ КНИГИ ЯК ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА
  • Якобчук ІринаСТВОРЕННЯ ФАНФІКІВ: САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ЧИ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПЛАГІАТ?
СОЦІУМ І КНИГА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
  • Марченко НаталіяВІТЧИЗНЯНІ ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ, ПРИСВЯЧЕНІ КНИЗІ ДЛЯ ДІТЕЙ І ДИТЯЧОМУ ЧИТАННЮ: ЗАСАДНИЧІ ПРИНЦИПИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ
  • Рєпіна КатеринаПРИРОДА ІННОВАЦІЙ У КНИГОВИДАННІ ДЛЯ ДІТЕЙ: ЯВИЩА, ПРОЦЕСИ, ТЕХНОЛОГІЇ
ЗАМІСТЬ ПІСЛЯМОВИ
  • Будугай Ольга, Овдійчук ЛіліяПРОБЛЕМИ, ЗДОБУТКИ І ПЕРСПЕКТИВИ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА В ОБ’ЄКТИВІ IV МІЖНАРОДНОГО СИМПОЗІУМУ «ЛІТЕРАТУРА. ДІТИ. ЧАС»

Випуск 3, 2012р.

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
  • Гнідець УлянаЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ЮНАЦТВА. ПРОСТОТА І СКЛАДНІСТЬ
  • Качак ТетянаІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ АСПЕКТИ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ
  • Хороб МартаПОЕТИКА ПРОЗИ ДЛЯ ДІТЕЙ ВАСИЛЯ ЄРОШЕНКА
  • Бойцун ІринаСВІТ ДИТЯЧИХ ФАНТАЗІЙ У ПОВІСТІ «ОТТО, ПРИНЦ ЛЬВІВСЬКИЙ» ОЛЕКСИ РОСИЧА
  • Ушневич СоломіяТРАДИЦІЇ ТА НОВАТОРСТВО В ОБРАЗНІЙ ПАРАДИГМІ КАЗОК ВАЛЕРІЯ ШЕВЧУКА
  • Оксана ЦалаповаАРХЕТИПНИЙ ОБРАЗ ЯЙЦЯ В ДИЛОГІЇ ГАЛИНИ ПАГУТЯК«КОРОЛІВСТВО», «КНИГОНОШІ З КОРОЛІВСТВА
  • Бартіш Світлана«МОЛОДА УКРАЇНА» ОЛЕНИ ПЧІЛКИ: ДО ПИТАННЯ ПРОЕВОЛЮЦІЮ КОНЦЕПТУ «ДИТИНСТВО»
  • Димитрова МарияХУДОЖНИ ОСОБЕНОСТИ НА КНИГА ЗА ДЕЦА НА ГЕОРГИ РАЙЧЕВ «ИМАЛО ЕДНО МЕЧЕ»
  • Желева ЛіліяКАЗКИ АНҐЕЛА КАРАЛІЙЧЕВА
  • Деркачова Ольга«МАЛЕНЬКИЙ КУЛЬГАВИЙ ПРИНЦ» М'ЮЛОК ЯК ПРЕДТЕЧА «МАЛЕНЬКОГО ПРИНЦА» ЕКЗЮПЕРІ
  • Любарець НаталіяОБРАЗ І СВІТ ДИТИНИ В РОМАНАХ ВІРДЖИН1Ї ВУЛФ
  • Винник ВікторіяБІБЛІЙНІ РЕМІНІСЦЕНЦІЇ В СУЧАСНІЙ ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ (на матеріалі циклу романів Дж. К. Ролінґ «Гаррі Поттер»)
  • Зайцева КатеринаІНТЕРСЕМІОТИЧНИЙ КОД ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ (на матеріалі «Класних коміксів»)
  • Лущевська ОксанаВІД ПРИПУЩЕННЯ ДО ВИЗНАЧЕННЯ: ПІДЛІТКОВА ЛІТЕРАТУРА / ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ЮНАЦТВА ПЕДАГОГІКА
ПЕДАГОГІКА
  • Негодяєва СвітланаЖИТТЯ ВИДАТНИХ ДІТЕЙ У РЕЦЕПЦІЇ ВАЛЕРІЯ ТА НАТАЛІЇ ЛАПІКУРІВ
  • Островська ГалинаДІАПАЗОН МОЖЛИВОСТЕЙ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ЖИТТЯ ТА ТВОРЧОСТІ ЗАРУБІЖНОГО ПИСЬМЕННИКА.
  • Гук ІринаПІДЛІТКОВЕ ЧИТАННЯ: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ ТА ІДЕАЛІВ

Випуск 2, 2012р.

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
  • Борис ШалагіновЧИ ДІЙСНО ДЛЯ ДІТЕЙ ТРЕБА ПИСАТИ «ТАК САМО, ЯК ДЛЯ ДОРОСЛИХ, ТІЛЬКИ ЩЕ КРАЩЕ»? (дитяча література і соціалізація майбутньої особистості)
  • Уляна ГнідецьЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ЮНАЦТВА: ПРОСТОТА І СКЛАДНІСТЬ (на прикладі роману «Маргаритко, моя квітко» Крістіне Нестлінгер)
  • Тетяна ЩербаченкоСОЦІАЛЬНА МАРҐІНАЛЬНІСТЬ ЯК РУШІЙ РОЗГОРТАННЯ СЮЖЕТУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПРОЗІ ДЛЯ ДІТЕЙ
  • Тетяна КачакФРАНЦУЗЬКА ПОЕЗІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ В УКРАЇНСЬКИХ ПЕРЕКЛАДАХ
  • Мар’яна СавкаСТАН СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ
  • Олена Кольніко«ДІТОЧИЙ СВІТ» У НОВЕЛІСТИЦІ СТЕФАНА КОВАЛІВА
  • Олена Поліщук«ДІТИ І ВІЙНА» В УКРАЇНСЬКІЙ ЖІНОЧІЙ ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ (за творами Ірини Вільде, Галини Пагутяк, Любові Пономаренко)
  • Наталія МанюхРЕФЛЕКСІЯ ДИТИНСТВА У ТВОРЧОСТІ В. ДРОЗДА: ХУДОЖНЯ ТА ДОКУМЕНТАЛЬНА ІНТЕПРЕТАЦІЯ
  • Лариса КрульОСОБЛИВОСТІ ВИДАНЬ «БІБЛІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ» Олена Ярова. СВІТ ОЧИМА ДИТИНИ (МАРКТВЕНІВСЬКА ТРАДИЦІЯ В АМЕРИКАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ)
  • Олена ЯроваСВІТ ОЧИМА ДИТИНИ (МАРКТВЕНІВСЬКА ТРАДИЦІЯ В АМЕРИКАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ)
  • Т. Р. Воробець.ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ ТРИЛОГІЇ ВСЕВОЛОДА НЕСТАЙКА «ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ»
  • В. М. ПетрикПСИХОЛОГІЯ «ВАЖКИХ» ДІТЕЙ У ТВОРАХ ІВАНА МИКИТЕНКА «РАНОК», «ВУРКАГАНИ»
  • Тетяна СтанчевськаПОВІСТЬ ЛІДІЇ ЧАРСЬКОЇ «СПОГАДИ ІНСТИТУТКИ» ЯК ЯВИЩЕ МАСОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІВЧАТ
  • Юлія ВільчанськаКРЕАТИВНІСТЬ МОТИВУ ДИТЯЧОГО СПРИЙНЯТТЯ БАТЬКІВСЬКОЇ СМЕРТІ У РОСІЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ КІНЦЯ ХІХ — ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ (компаративістичний аспект)
  • Alicja Ungeheuer-GotqbREADING WITH THE BODY. BASED ON SELECTED WORKS OF CHILDREN’S LITERATURE
  • Anna Fornalczyk.IDEOLOGY AND FAIRY TALES
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
  • Наталія ЛогвіненкоСУЧАСНЕ УКРАЇНСЬКЕ ФЕНТЕЗІ У СИСТЕМІ ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТЬ
  • Світлана ПаламарCОНЕТ У ШКІЛЬНОМУ ВИВЧЕННІ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ
  • Лілія Овдійчук.ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА» У ВНЗ (для студентів спеціальності «українська мова та література»)
  • Наталія Благун.ТВОРЧЕ ЧИТАННЯ У ВУЗІ
  • Марія Пронюк, Оксана ПольоваПРОБЛЕМА ЧИТАННЯ У СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
  • Ольга Лобода.КОМПАРАТИВІСТИКА НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ
  • В. О. БраткоУКРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ В ЛІТЕРАТУРІ. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПОВІСТІ М.В. ГОГОЛЯ «ТАРАС БУЛЬБА» НА УРОКАХ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ (7 кл.)
  • Тамара БабійчукСТУДЕНТСЬКИЙ АМАТОРСЬКИЙ ТЕАТР ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ШЛЯХ ПРОПАГАНДИ КНИГИ
  • Наталія ГребіньКАЗКОВИЙ СЦЕНАРІЙ МАНІПУЛЯТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ
  • О. М. БоровицькаІНСАЙТ У СТРУКТУРІ САМОСТІ (на матеріалах дослідження дитячих малюнків)
  • Євген НелінРОЛЬ ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМУВАННІ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
  • Наталія КрутюкРОЗШИРЕННЯ ГРАНИЦЬ ОБРАЗУ СВІТУ МОЛОДІ ПРИ ВИВЧЕННІ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ
СОЦІУМ І КНИГА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
  • Марія МорозенкоСВІЙ‐ЧУЖИЙ ВОРОГ: БАЙДУЖІСТЬ ОСВІТЯН, ВІДМЕЖУВАННЯ СУЧАСНОГО ПИСЬМЕНСТВА ВІД ДИТЯЧО‐ЮНАЦЬКИХ ЧИТАЦЬКИХ ПОТРЕБ ЯК РЕАЛЬНІ ВИЯВИ ЗАГРОЗИ РІЗКОЇ ПІДМІНИ ДУХОВНОЇ ЕЛІТИ ПСЕВДОЕЛІТОЮ
  • Софія ЧолійСОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ‐ ДЖЕРЕЛО ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЖИТТЯМ МОЛОДІ
ЗАМІСТЬ ПІСЛЯМОВИ
  • РЕЦЕНЗІЯКандидат філологічних наук, доц. М. Б. Хороб
  • РЕЦЕНЗІЯКандидат педагогічних наук, доц. Л. М. Овдійчук

Випуск 1, 2011р.

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
  • Раїса МовчанЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА В СИСТЕМІ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ XX СТОЛІТТЯ
  • Лідія Мацевко‐БекерськаДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ЯК ФОРМА ДІАЛОГУ КУЛЬТУР: ГЕРМЕНЕВТИЧНИЙ АСПЕКТ
  • Уляна ГнідецьКОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ РОЗУМІННЯ СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА В СВІТЛІ НАУКОВОЇ КРИТИКИ
  • Галина БійчукКОНЦЕПЦІЯ ГРИ ЯК ПРИНЦИПУ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ
  • Галина КатоликКАЗКА ЯК ТРАНСЦЕНДЕНТНА ЦІННІСТЬ (ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ КАЗКИ)
  • Олена МовчанСУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПРОЗА ДЛЯ ДІТЕЙ: ПРОЦЕС АКТИВІЗАЦІЇ ТА НАЛАГОДЖЕННЯ КОНТАКТУ ПИСЬМЕННИК/ЧИТАЧ (На матеріалі сучасної прози для дітей, що вийшла друком у видавництві «Грані‐Т» за 2006 — першу половину 2010 рр.)
  • Світлана Гавенко, Марія МартинюкПОЛІГРАФІЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДИТЯЧИХ КНИЖОК: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
  • Наталя ТрохимРОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДИТИНИ В РОБОТІ НАД СЛОВОМ: ЧЕРЕЗ РІДНЕ ‐ ДО ЧУЖОГО, ЧЕРЕЗ ЧУЖЕ ‐ ДО РІДНОГО
  • Олександр СкіперськихОСОБЕННОСТИ ЦИРКУЛЯЦИИ ПОЛИ ТИЧЕСКИХ ЭЛИТ: ОТ ЛЬВОВ К ЛИСАМ (НА ПРИМЕРЕ СКАЗКИ И. ФРАНКО «ЛИС МИКИТА»)
  • Лариса КрульСУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПЕРІОДИКА ДЛЯ ДІТЕЙ: СТАН, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ
  • Alicja Ungeheuer‐GoiqbEMOTIONS OF LITERARY RESPONSE ON THE BASIS OF TOVE JANSSONʹS THE SPRING TUNE
  • Тетяна ЯценкоФРЕЙМОВА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ КОНЦЕПТУ «GOOD» НА МАТЕРІАЛІ ЦИКЛУ РОМАНІВ ДЖ. РОУЛІНГ «ГАРРІ ПОТТЕР»
  • Володимир Гладишев«ЩОБ ЖИТИ! ЖИТИ ‐ А НЕ ВИЖИВАТИ...» (Спроба творчого портрету Лариси Ратич)
  • Анна ХаецъкаФОЛЬКЛОРНІ МОТИВИ У ДИТЯЧІЙ ПОЕЗІЇ ГАЛІ МАЗУРЕНКО
  • Богдана СалюкОСОБЛИВОСТІ ПОРТРЕТУВАННЯ ПЕРСОНАЖА БЕШКЕТНИКА В ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
  • Борис ШалагіновСУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ УЧЕНЬ ЯК СУБʹЄКТ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ
  • Анатолій ФасоляПСИХОЛОПЧНА І ФАХОВА ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЛІТЕРАТУРИ ДО РОБОТИ В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
  • Тетяна КачакЗАРУБІЖНА ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ
  • Таміла ЯценкоРОЗВИТОК ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
  • Валентина БраткоДО ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
  • Галина ОстровськаВЗАЄМОПОВʹЯЗАНЕ ВИВЧЕННЯ ЖИТТЄВО‐ТВОРЧОГО ШЛЯХУ ПИСЬМЕННИКА
  • Ірина ТригубКОНТЕКСТНЕ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ В СИСТЕМІ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
  • Зоя ШевченкоРОЗВИТОК ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ СПЕЦКУРСІВ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
  • Марина ЗуєнкоРОЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ XVII СТ. У ДУ ХОВНОМУ СТАНОВЛЕННІ СУЧАСНОГО ШКОЛЯРА
  • Юлія СиротаОʹГЕНРІ УКРАЇНСЬКОЮ В ШКОЛІ
  • Катерина ЄфіменкоНРАВСТВЕННОЕ И ЭСТЕТИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ В МЕТОДИКЕ И ПРАКТИКЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ХУДОЖЕСТВЕННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ В ШКОЛЕ НА ПРИМЕРЕ ПРОИЗВЕДЕНИЙ ДЖ.Б. ШОУ
  • Наталія ЛогвіненкоФАНТАСТИЧНА ПРОЗА УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ У ШКІЛЬНОМУ ПРОЧИТАННІ
  • Марина ЗуєнкоПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ПЕРЕКЛАДНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ЗАМІСТЬ ПІСЛЯМОВИ
  • РЕЦЕНЗІЇд.філ.н. Лідії Мацевко‐Бекерської, д.філ.н. Наталії Мафтин, д.пед.н. Нелі Лисенко, д.філ.н. Вікторії Зарви